Webdevelopment

U bent pas echt online wanneer u een website heeft.
Een website hoort aan te sluiten bij de identiteit van uw bedrijf. Wij maken uw website aan de
hand van uw huisstijl of ontwerpen voor u de identiteit die u zoekt!

01.

Brainstorming

In de ‘Brainstorming’ fase, maken we kennis met elkaar. Door met elkaar in gesprek te gaan, komt Netidentity achter uw behoeftes en verwachtingen voor uw nieuwe website. Wat zijn de Unique Selling Points (USP’s) van uw bedrijf, die op uw nieuwe website geïmplementeerd moeten worden. Tijdens de ‘Brainstormfase’ fase komen 3 punten aan bod:

  1. Weten wat uw passie en ambitie is.
  2. De ins en outs weten van uw bedrijf.
  3. Weten wat uw doel van uw website is.

Door dit gesprek in de ‘Brainstorm’ fase, wordt er naar uw behoeftes en verwachtingen geluisterd. Hierop stellen we samen een lijst op, met daarop uw wensen over uw toekomstige website.

Netidentity zal hierdoor in de volgende fase de eerste stappen kunnen zetten richting uw nieuwe bedrijfswebsite, online portfolio website of webshop.

02.

Prototype

Nadat Netidentity alles over u en uw bedrijf weten, worden de eerste stappen richting uw nieuwe website gezet. De afgesproken pagina’s worden voor u gebouwd en de gehele indeling van de website ontwerpen wordt ontworpen. Tussentijds houden we via mail en telefoon contact, zodat Netidentity tijdens het ontwikkelen van de website al op uw wensen kan bijsturen. Ook stuurt u de content voor op de pagina’s of schrijft Netidentity deze voor u en kunt u deze controleren. Tijdens de digital prototype fase komen 3 punten aan bod:

4. Bouwen van het aantal pagina’s.
5. De indeling van de website ontwerpen.
6. Kleurstelling van de website maken.

Aan het einde van deze fase is er een afspraak gepland voor de volgende fase, waarbij u het eerste prototype krijgt te zien en feedback mag geven.

03.

Development

Nu het eerste prototype van de website klaar is en we met elkaar rond te tafel zitten, gaan we samen de Ja/Nee fase in. Hierin gaan we met elkaar alle punten af van de website waarop een ja of nee wordt aangegeven. Vindt u de (mogelijk) nieuwe huisstijl mooi en kloppen de verschillende indelingen van de pagina’s? Ook wordt er in de Ja/Nee fase grondig gekeken naar de teksten op de verschillende pagina’s. Tijdens de Ja/Nee fase komen 4 punten aan bod:

7. De fouten punten opschrijven.
8. De goede punten opschrijven.
9. Nieuwe ideeën opschrijven.
10. De website definitief op papier hebben staan.

Nadat het prototype van uw bedrijfswebsite, online portfoliowebsite of webshop is gekeurd, gaat Webprofessor aan de slag met uw feedback om zo tot het eindresultaat te komen.

04.

Testing & Live

Door de goede punten van de prototype site te behouden en de slechte punten te verbeteren, wordt uw bedrijfsidentiteit compleet gemaakt op de nieuwe website. De website is hierdoor klaar voor de livegang. Ook worden de nieuwe ideeën in de website geïmplementeerd. Webprofessor werkt hard in deze fase om uw website aan al uw behoeftes te voldoen. Hierdoor kunt u aftellen en tijdens de laatste afspraak de champagne open trekken, om te proosten op de nieuwe website van u. Tijdens de 3,2,1, live fase komen 2 punten aan bod:

11. Feedback en nieuwe ideeën verwerken.
12. ‘Champagne afspraak’ maken.

Door te proosten op de livegang, feliciteerd Webprofessor u met uw nieuwe website. Daarnaast zal u uw website up-to-date wilt blijven houden en ook nieuwe content wilt blijven toevoegen. Hierin kan Webprofessor u ondersteunen door de ‘Stoomcursus website onderhouden’.